Goede proposities zijn goud waard!

“Klanten willen geen boormachine, ze willen dat hun flatscreen-tv stevig aan de muur komt te hangen!”

In de krachtigste proposities brengen we kennis over de uitdagingen van de klant samen met de beste oplossing die alleen jouw organisatie kan bieden.

Het inzicht in wat alléén jouw organisatie kan is voor ons het vertrekpunt. Met dat unieke onderscheidende vermogen realiseren we maximale klantwaarde en het beste rendement.

Effectief van ‘idee’ naar ‘resultaat’

We starten vanuit de stevige basis (Merk) en bouwen we op basis van Inzichten (buiten naar binnen) een Prototype (binnen naar buiten).

Onze aanpak op basis van ‘Value Proposition Design’ is gericht op snelheid, interactie en actie. Gestructureerd van idee naar ontwikkeling en lancering.

Korte sprints, duidelijke planning, heldere afspraken en vooral veel momenten van delen en leren met verschillende samenstellingen uit de organisatie.

Meer weten?

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.

snel inzicht, snel bouwen, snel resultaat

Waardecreatie in 4 stappen

1. INZICHT

Onderzoek (kwalitatief, kwantitatief) naar klantbehoeften op huidige CRM-base, Webanalytics en nieuwe klantgroepen

2. PROPOSITIE

Ontwikkeling van de winnende waardeproposities op basis van jouw unieke oplossing voor de klantbehoeften.

3. CONVERSIEPAD

Inrichten van het optimale conversiepad op papier en in de organisatie.

4. POSITIONEREN

‘Be good and tell it’. Een propositie zonder aandacht werkt niet. Wij zorgen ervoor dat potentiële klanten en gebruikers niet om je nieuwe product of dienst heen kunnen. En dat ze klant willen worden, zijn en blijven!