Klantervaring verbeteren

Inzicht in klantgedrag

Klantervaringen zijn bepalend voor klanten bij het afnemen of vergelijken van producten en diensten. Om de klant zo optimaal mogelijk te kunnen bedienen, is inzicht in hun ervaringen noodzakelijk.

Met een Customer Journey Map breng je de volledige beleving van klanten tijdens hun interactie met je organisatie in kaart.

Door de reis van de klant langs alle touchpoints door de hele keten mee te nemen, inclusief alle systemen en communicatie-uitingen, krijg je een compleet beeld van de klantervaring.

Van inzicht naar impact

Wij helpen organisaties met het in kaart brengen van de huidige en gewenste klantervaring en vertalen dit naar concrete verbeteringen van de processen in de organisatie.

Pas als je hele organisatie de taal van de klant spreekt en de klant beleeft wat jouw merk belooft, ben je in staat klantverwachtingen te overtreffen. Dat vinden wij de optimale klantervaring!

Oerknal

In kaart brengen is stap één. Doen is twee en verder. “Klantreizen zijn de oerknal van continue verbeteren” (Ben Vloon, 2011). Begin er aan als je klaar bent om stappen te maken met je organisatie. Dat is ons beste advies wat we je kunnen geven. Meer weten over succesvolle ontdekkingstochten? Bel Ben op 0626 310940

Meer weten? Mail ons!

Josh Calabrese on Unsplash