Marketing + Branding
Marketing
Marketing, je doet het zelf niet iedere dag. En als je het wel doet, dan wil je soms wel dat er iemand met je meekijkt. Of het anders kan. Effectiever. Slimmer of spraakmakender. Wij springen graag bij. Op project of interim basis.
Stappen
Wij werken op basis van het door ons ontwikkelde ‘Marketing-huis’. Een routekaart die structuur brengt in je marketingproces, met betere conversie per marketing-euro tot resultaat. Natuurlijk doen we onderzoek onder klanten. En brengen we de gaten in de markt in kaart die jij kunt vullen met ijzersterke proposities.
Creatief en Effectief
Onze aanpak is flexibel. Daarmee zorgen we ervoor dat we de dingen doen die waarde toevoegen. Geen lange meetings die ook in een uur kunnen, maar effectieve sprints waarbij we dezelfde dag nog terugkoppelen, afstemmen en de volgende stap voorbereiden. Noem het Agile. Of Flexibel. Wij noemen het creatief en effectief.
Branding
Over branding zijn we kort en krachtig. Een sterk merk is één van de meest waardevolle eigendommen van een organisatie. Een sterk merk zorgt voor herkenbaarheid, voor betekenis, voor de juiste emotionele respons, onderscheidend vermogen en herkenbaarheid ten opzichte van je concurrenten. Met een sterk merk realiseer je merkvoorkeur en loyaliteit bij klanten en medewerkers.
Ontwerpen
Als je weet waar je voor gaat en waar je voor staat, dan is een merk maken eenvoudig. Een sterk merk ontwerpen kunnen wij in twee dagen. Op basis van de juiste data, onderzoek en begeleiding van creatieve sessies. Dan kom je samen op een uitdagende manier tot de essentie van je merk. Wij kunnen dat. Omdat we heel veel ervaring hebben, de juiste vragen stellen, en je helpen om de juiste keuze te maken.
Doen
En dan begint het echte merk-werk. Want ‘Een merk bestaat eigenlijk alleen in de hersenen van mensen. Het is een netwerk van associaties tussen elementen in het geheugen.” – (Giep Franzen), en die associaties realiseer je door te communiceren en te combineren. Door te doen. Walk the talk. Practice what you preach. Zo ontstaan sterke merken. Echt ‘voeten in de klei’. Zalig. Vinden wij.
