Over de opdrachtgever:

Partoer is een zelfstandige adviesorganisatie voor (semi) overheden in Friesland. Organisatiegrootte is 20 fte.

Doel:

Ontwikkeling van een scherpe positionering inclusief een doorvertaling in proposities om de nieuwe positionering te activeren.

Wanneer is het geslaagd:

“Als het team aan de slag kan met de nieuwe positionering om ons verhaal nog beter te vertellen”

KPI’s:

  • Een Herkenbare en Onderscheidende positionering;
  • Een communicatiestrategie om door te vertalen in diverse middelen;
  • Drie proposities om pilots mee te starten.

Rol van Crowd+Co:

Wij faciliteerden sessies met het hele team in diverse samenstellingen om de positionering aan te scherpen, het team van nieuwe inzichten te voorzien die ze vervolgens gebruikten om nieuwe proposities te bouwen, door middel van de volgende stappen:

  • Merk in kaart: Ontwikkeling van een merkladder (Ontwikkeling waarden-model, aangescherpte positionering en merkbelofte);
  • Propositieontwikkeling door middel van het Crowd and Co Ideation-format;

Resultaten en vervolgstappen

De basis is klaar, de proposities bedacht. Nu is het tijd om ze te gaan uitvoeren, testen, meten en verbeteren.

Over partoer:

Partoer is dé organisatie van onderzoekers en consultants die geven om Fryslân. hun specialisme is het realiseren van betrokkenheid. Dat doen ze heel concreet: via laagdrempelige onderzoeken en het stimuleren van participatie en samenwerking. Centraal staat voor hen de menselijke maat. Het gaat om het verhaal achter de cijfers. Het verhaal van iedereen, dus niet alleen van de mensen die toch wel betrokken zijn.

www.partoer.nl

crowd and co beeldmerk

Meer weten over deze opdracht of andere opdrachten?

Neem contact met ons op

Ja, ik wil meer weten!