Waarde leren creëren

Of je onderneemt in Profit of Non-Profit, uiteindelijk draait ondernemen om het creëren van waarde. Met andere woorden: jouw product of dienst biedt een oplossing voor een probleem waar jouw doelgroep vaak mee te maken heeft. Maar hoe breng je goed onder woorden welke waarde jij levert voor jouw doelgroep?

Aan de hand van het waardepropositie-canvas krijg je antwoord op deze vraag.

In één dag ga je samen met een groep vakgenoten aan de slag om het waardepropositie-canvas te leren gebruiken aan de hand van concrete cases, aangevuld met voorbeelden uit de praktijk.

Heb je zelf een case? Breng hem in, dan ga je aan het einde van de dag met een waardepropositie naar huis!

Aan het einde van de dag:

  • Weet je hoe je het waardepropositie-canvas effectief kunt inzetten;
  • Weet je hoe je een empathy-map gebruikt;
  • Weet je hoe je een effectief klantinzichten kunt verzamelen;
  • Weet je hoe je producten en diensten kunt ontwikkelen, gebasseerd op ‘Customers Jobs to be Done’;
  • Ben je in staat om je huidige producten en diensten te evalueren en te verbeteren;
  • Ben je bekend met de laatste ontwikkelingen op Design Thinking, Lean Startup en Agile Development.

Details

  • De workshop vindt op vrijdag plaats in Leeuwarden;
  • De workshop begint om 0930 en eindigt om 1730;
  • Het minimale aantal deelnemers is 6;
  • Het maximale aantal deelnemers is 8;
  • Deelname kost Eur 695,00,00 ex btw per deelnemer.

De workshop kan ook ‘in-company’ worden verzorgd. In dat geval gelden speciale tarieven. Wil je meer weten over de in-company mogelijkheden? Bel dan met Ben op 0624-310940

Tijdens deze bomvolle dag leer je alles over:

  • Nut en noodzaak van waardecreatie;
  • Waardeproposities;
  • 4 stappen van Waardepropositieontwikkeling;
  • Meten en optimaliseren van waardeproposities;
  • Design Thinking, Lean Startup en Agile Development