Een waardevolle investering!

Hoe creëer je eigenlijk een effectieve en memorabele klantbeleving? Er zijn vele wegen naar Rome, maar de snelste weg is de weg van de klantreis. Waar zit de klant eigenlijk op te wachten? Hoe creëer je onderscheidend vermogen? Hoe zorg je ervoor dat klanten langer blijven, meer kopen en je positief aanbevelen?

Customer Journey Mapping is een onmisbaar instrument om op eenduidige wijze antwoord te vinden op bovengenoemde vragen. In de workshop klantreizen ga je zelf actief aan de slag met het maken van een Customer Journey Map.

In één dag leer je samen met een groep vakgenoten om touchpoints in kaart te brengen, de beleving van de klant te meten en deze vervolgens te optimaliseren.

Aan het einde van de dag

  • Ken je de laatste ontwikkelingen op het gebied van oriëntatie, aanschaf en evaluatiemomenten van klanten
  • Weet je hoe je de on- en offline touchpoints van jouw klanten en (klant)processen binnen jouw organisatie in kaart te brengen
  • Kun je de klantbeleving op de verschillende touchpoints inzichtelijk te maken
  • Kun je de ideale customer journey te schetsen en de klantbeleving optimaliseren
  • Weet je hoe je toegevoegde waarde kunt bieden op de relevante en geschikte momenten
  • Kun je beter inspelen op de wensen en behoeften van de klant

Details

  • De workshop vindt één keer per maand plaats op vrijdag;
  • De workshop begint om 0930 en eindigt om 1730;
  • Het minimale aantal deelnemers is 6;
  • Het maximale aantal deelnemers is 8;
  • Deelname kost Eur 495,00 ex btw per deelnemer.

De workshop kan ook ‘in-company’ worden verzorgd. In dat geval gelden speciale tarieven. Wil je meer weten over deze workshop of over de in-company mogelijkheden? Bel dan met Ben op 0624-310940

Tijdens deze bomvolle dag leer je alles over:

  • Trends en ontwikkelingen in customer experience management
  • Nut en noodzaak van customer experience management
  • Customer journey en touchpoints
  • 5 stappen van Customer Journey Mapping
  • Het creëren van een effectieve klantbeleving
  • Meten en optimaliseren van klantbeleving
  • Zelf aan de slag met de ontwikkeling van een Customer Journey Map
  • Handvatten en oefening om customer journeys toe te passen in je eigen organisatie