Leer alles over Design Thinking in een halve dag!

Of je werkt in Profit of Non-Profit, uiteindelijk draait ondernemen allemaal om het creëren van toegevoegde waarde voor anderen. Met andere woorden: jouw product of dienst biedt een oplossing voor een uitdaging waar jouw doelgroep mee te maken heeft. Maar hoe kom je tot échte oplossingen voor échte uitdagingen in het leven van mensen?

Aan de hand van het ‘Double Diamond’-model krijg je antwoord op deze vraag.

In één middag ga je samen met een groep geïnteresseerden aan de slag om het model te leren gebruiken aan de hand van een concrete case, aangevuld met voorbeelden uit de praktijk.

Heb je zelf een case? Breng hem mee en de kans is groot dat je aan het einde van de dag met een waardevol idee naar huis gaat!

Aan het einde van de dag:

  • Ken je de achtergrond en principes van het Design Thinking gedachtengoed en Human Centered Design;
  • Ken je de fases van het Human Centered Design Proces: Inspiration, Ideation, Implementation
  • Weet je hoe je de verschillende methodieken zoals Context Mapping, Reframing, Hypothesen vormen, Personas, Customer Journey Mapping, Ideation en Validatie voor je ideeën kunt gebruiken;
  • Weet je hoe je op verschillende manieren de principes van Design Thinking toe te passen in organisaties.

Details

  • De workshop vindt op vrijdag plaats in Leeuwarden;
  • De workshop begint om 12.30 en eindigt om 16.30;
  • Aansluitend is er de Crowd and Co VriMiBo (all inclusive)
  • Wij werken met kleine groepen zodat we écht alle vragen kunnen beantwoorden;
  • Het minimale aantal deelnemers is 4;
  • Het maximale aantal deelnemers is 8;
  • Alle deelnemers werken minimaal op management-niveau;
  • Deelname kost Eur 395,00 ex btw per deelnemer.

De workshop kan ook ‘in-company’ op een door jou aangewezen datum en tijd worden verzorgd. In dat geval gelden speciale tarieven. Wil je meer weten over de in-company mogelijkheden? Bel dan met Ben op 0624-310940. 

Deze workshop is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over Design Thinking (of zich er mee bezig wil gaan houden).

Deze workshop wordt vaak gevolgd door:

  • Marketeers
  • Communicatiespecialisten
  • Ondernemers
  • Marketing- en communicatiemanagers
  • Agile coaches
  • Productowners
  • En iedereen die continu wil verbeteren