Nieuwe kansen ontwikkelen

Jouw uitdaging?

‘Hoe blijf ik relevant in het leven van mensen in een wereld waarin waarden verschuiven en er voortdurend nieuwe interactiekanalen bijkomen?”

Door voortdurend veranderende klantbehoeften, mogelijkheden van nieuwe technologie of strategische doelstellingen is er ruimte om nieuwe diensten in de markt te zetten met je bestaande organisatie of je bestaande dienstverlening klaar te maken voor de toekomst.

Context en co-creatie

We vernieuwen bestaande diensten en ontwerpen nieuwe diensten op een zakelijke maar creatieve manier.

Samen met de klanten, voor wie de dienst wordt ontwikkeld, creëren we nieuwe concepten.

De context waarin de dienst zich afspeelt is het kader. Denk aan trends, concurrentie, technologische ontwikkelingen.

Deze concepten brengen we tot leven in schetsen, storyboards, pilotplannen en businessmodellen.

Customer Effort Score

Belangrijk uitgangspunt bij de ontwikkeling van diensten is voor ons de ‘Customer Effort Score’. Met deze parameter meten we hoeveel moeite een gebruiker moet doen om de dienst te krijgen en gebruiken. Hoe minder moeite, hoe geslaagder het ontwerp.

Een blauwdruk voor succes

De nieuwe dienst geven we vorm in een plan van aanpak met daarin de heldere inzichten in je huidige en toekomstige klanten.

Daarnaast schetsen we de ideale vorm van dienstverlening waarop je je organisatie kunt afstemmen.

Het plan van aanpak is een blauwdruk die je houvast geeft om de dienst met succes in de markt te zetten.

Praktijkervaring

De afgelopen 7 jaar hebben we voor diverse organisaties diensten en dienstverlening ontwikkeld. Wij werken naar voorbeeld van Gov.Uk en ‘Service Design [Thinking]’. Daarnaast beschikken we allemaal over de certificering voor ‘Human Centered Design’, beheersen we het SERVQUAL-model en hebben we de beschikking over een online platform om realtime ervaring van diensten mee te meten en verbeteren.

Meer weten?