Klantbeleving succesvol aansluiten op merkbelofte

Klanten zien bedrijven en merken als één geheel, maar binnen organisaties gaan ze tijdens hun klantreis van afdeling naar afdeling.

Jouw grootste uitdaging is om ervoor te zorgen, dat al die afdelingen zo goed samenwerken, dat de klant één consistente merkbeleving ervaart.

De traditionele aanpak met een vaste workflow en statisch CRM-systeem is niet langer voldoende om klanten een naadloze klantervaring te bieden én de strijd aan te gaan met je concurrenten om omzet, winstgevendheid en klantenloyaliteit te realiseren.

Limetropy maakt klantervaringen meetbaar en winstgevend!

Succesvol in een dynamische omgeving
Om succesvol te zijn in de nieuwe, dynamische marktomgeving, verwachten je klanten dat jouw acties kloppen met hun verwachtingen tijdens elke stap van hun klantreis.

Ze verwachten dat hun merkbeleving aansluit bij jouw merkbelofte.

Met Limetropy kun je op een eenvoudige en continu op alle belangrijke contactmomenten en touchpoints in de klantreis micro-feedback vragen.

Van feedback naar verbetering

Met behulp van slimme technologie wordt de feedback vervolgens geanalyseerd en de resultaten weergegeven in een real-time dashboard.

Afhankelijk van de aard van de feedback kun je daarmee ad-hoc of structureel verbeteringen aanbrengen om (online) sentiment te sturen, vragen en klachten sneller af te handelen en merk-interacties aan te gaan om daar kansen mee te creëren  voor de klant én de organisatie.

Samen ontdekken, leren en verbeteren
Daarnaast kun je in omgevingen met veel distributiepunten de learnings gebruiken om binnen de organisatie samen met elkaar ‘best practices’ te ontwikkelen. Ideaal voor bijvoorbeeld filiaal-bedrijven of organisaties met bijvoorbeeld meerdere verkoop-teams of klantcontactteams. Leren van de klant en met elkaar om daar vervolgens samen beter mee te worden!

Eenvoudig koppelen of stand-alone gebruiken
Je kunt Limetropy stand-alone gebruiken of eenvoudig koppelen aan bestaande CRM systemen en loyaliteits -en rewardssystemen om klanten nog steviger te binden aan je organisatie.

Crowd and Company is officieel implementatiepartner van Limetropy.

Meer weten?

LIMETROPY

in de praktijk

BANKIA, Spanje

  • Bankia is één van de grootste banken in Spanje met ongeveer 2,500 filialen;
  • Het LIMETROPY programma is geïmplementeerd voor alle banken en segmenten (retail, SME, grootbedrijf) in verschillende servicingmodellen (traditioneel, express) en door alle kanalen heen (contact center, apps, e-banking etc)
  • Bankia heeft zich aan LIMETROPY verbonden als ontwikkelingspartners van nieuwe features. Dit samenwerkingsverband zorgt voor continue verbetering van het platform.

ABANKA, Spanje

  • Ontwerp en Implementatie van LIMETROPY voor alle 800 segmenten van de bank (retail, SME, grootbedrijf);
  • Reporting, surveys en uitnodigingen specifiek aangepast aan ieder segment
  • Meting van klantervaring op meer dan 40 “critical moments”;
  • Implementatie van ‘social listening’ om continue op de hoogte te zijn van de merkbeleving van het merk Abanca en waar nodig snel in te kunnen grijpen.

Telecommunicatie (Mexico)

Implementatie van een meet-programma in 157 winkels, 200 contactpunten en 3 call-centers) om problemen in de dienstverlening snel om te kunnen zetten in verbeterplannen (user-stories).

Automotive (Mexico)

Implementatie van LIMETROPY bij een Japans automobielmerk (Top 3 speler). Het programma omvat de meting en monitoring van klantervaringen bij alle distributeurs (50 distributiepunten). Concreet resultaat is 10% meer omzet in 2017 t.o.v. 2016