Inzicht in klantgedrag

Klantbeleving is steeds vaker bepalend voor klanten bij het afnemen of vergelijken van producten en diensten. Om de klant zo optimaal mogelijk te kunnen bedienen, is inzicht in de reis van de klant belangrijk.

Met een Customer Journey Map breng je de volledige beleving van klanten tijdens hun interactie met je organisatie in kaart.

Door de reis van de klant langs alle touchpoints door de hele keten mee te nemen, inclusief alle systemen en Social Media, krijg je een compleet beeld van deze klantreis.

Van inzicht naar impact

Wij helpen organisaties met het in kaart brengen van de huidige en gewenste klantreis en vertalen dit eventueel naar het verbeteren van de processen in de organisatie.

Pas als je hele organisatie de taal van de klant spreekt en de klant beleeft wat jouw merk belooft, ben je in staat klantverwachtingen te overtreffen. Dat vinden wij de optimale klantreis!

LET OP

Ben je gevestigd in Friesland?

Dan kun je vanaf 21 maart in aanmerking voor de Voucherregeling MKB 2018.

Je kunt dan tot 50% van de investering vergoed krijgen!

Meer weten?