Kickstart je organisatie

Organisaties raken er bedreven in: klantgericht ondernemen. Dat zien wij aan het aantal ‘Customer Experience’ initiatieven in Nederland.

Maar als je nog niet eens begonnen bent, waar begin je dan?

Wil je je organisatie in beweging brengen om ‘klantgericht’ te werken en zoek je een interactieve manier om te starten?

Boek dan nu de inspiratiesessie ‘Klantgericht Ondernemen’

Je laatste kans op duurzaam concurrentievoordeel!

Het creëren van ultieme klantbeleving is één van de weinige resterende  duurzame concurrentievoordelen. Het levert enorm veel klantwaarde op en verbetert je rendement.

Wij zien dat veel organisaties blijven steken in ongestructureerde communicatie op onsamenhangende contactmomenten om een vorm van beleving te creëren.

Gemiddeld resultaat?

Obligatie ‘dankjewel’-kaartjes, introductie van ‘klantgelukkers’ in het functiehuis, futloze ‘veelgesteldevragenlijstjes’ en tot wel 5 irritante mailtjes met de vraag om je mening te geven waarmee je je klant alleen maar verder van je vervreemd.

Alle technologische mogelijkheden die ter beschikking staan worden uit de kast gehaald, maar wat het echte effect is weet niemand.

Ga verder, bereik meer met minder.

Alswij het hebben over klantervaringen van begin-tot-eind, waarin de klant actief betrokken is bij het vormgeven van die beleving, dan bedoelen wij klantervaringen die waarde creëert waarmee je de merkwaarde versterkt en je rendement verbetert.

Het waarmaken van deze waarde-creatie gaat verder dan het éénmalig definiëren van persona’s, het vaststellen van klantreizen en de inzet van verschillende media op verschillende contactmomenten.

Klantbeleving is een mindset – geen functie

Wie is binnen jouw organisatie verantwoordelijk voor een fantastische beleving bij je klanten? Marketing en IT? Misschien Commercie?

Het is niet alleen het spel van marketing-communicatie, IT en klantcontactcenter of de buitendienst.

Klantbeleving raakt de hele organisatie. Het gaat om competenties, besturing, kpi’s, processen, houding en gedrag.

Is jouw organisatie echt klaar om die ultieme klantbeleving van begin tot eind te creëren of blijft je steken op het vervangbare niveau van omni-channel communicatie met als primair doel de transactie?

Ben vertelt het hele verhaal in 1,5 uur (en een beetje)

Ben vertelt een zijn verhaal. Natuurlijk hebben we vooraf uitvoerig besproken wat je doelstellingen zijn, wie er aanwezig zijn en hoe we je organisatie kunnen raken.

Centraal in het verhaal staan goede voorbeelden, slechte voorbeelden, voorsprong creëren met Customer Experience Design, de anatomie van de klantreis, dingen waar je morgen al mee kunt beginnen en een routekaart naar succesvol beginnen met het realiseren van het echte verschil.

Herkenbaar, vol humor, overgave en gebaseerd op 7 jaar ervaring van Crowd and Company.

Investering

De Inspiratiesessie is er al vanaf Eur 1950,00 exclusief btw

Dit bedrag is inclusief:

  • Briefing, intake, sessie op locatie
  • 10 Crowd and Company starterkits om morgen te beginnen
  • Een gratis consult ‘de dag na de Kickstart’
  • Ongelimiteerde groepsgrootte (huidig record: 800 mensen in de Martinihal)

Speciale wensen bespreek ik graag tijdens de intake. Als je nu al vragen hebt: bel gerust! Ben is bereikbaar op 0626 310940

Meer weten?

TIP

De inspiratiesessie wordt ook regelmatig ingezet op bedrijfs-relatiedagen en op bijeenkomsten van commerciële clubs! Een waardevol kado voor klanten, medewerkers en andere relaties.