Succesvol van inzicht naar rendement.

Over de beste klantervaringen kun je lang praten. Maar wij vinden dat je het gewoon moet doen!

Snel resultaat boeken met beperkte middelen is daarbij ons uitgangspunt.

Onze jarenlange ervaring op het gebied van Customer Experience Design delen we graag met je. Maar dan wel op een manier waardoor jij leert de kennis direct toe te passen.

Dat doen we door te coachen.

Met onze rubberlaarzen aan midden in jouw organisatie.

Op de vloer met slechts één doel: “Verbeter jouw wereld, begin!”

Coaching naar de beste klantervaring

De beste klantervaringen steunen op drie pijlers:

  1. Scherpe keuzes (in strategie, merk en positionering);
  2. Een oplossing voor een echt probleem, in de vorm van een product en dienst (waardepropositie);
  3. Medewerkers die het verschil willen en kunnen maken.

Juist die laatste pijler verdient extra aandacht als het gaat om het realiseren van de beste klantervaring. Wij helpen de medewerkers om zich te ontwikkelen tot ‘Customer Experience Stars’. Coachen doen we tijdens de dagelijkse werkzaamheden zodat de organisatie niet onnodig wordt belast en medewerkers direct resultaat ervaren.

Wil je meer weten?

Wil je meer weten over Customer Experience Coaching?

Stuur ons via hier een berichtje en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Bellen of Appen kan natuurlijk ook. Ben zijn nummer is 0626-310940




Coaching bij

NIEUWE PRODUCTEN EN DIENSTEN

Je krijgt maar één keer de kans voor de eerste indruk. Dat geldt ook voor de succesvolle introductie van een nieuw product of nieuwe dienst.

Wij gaan zij-aan-zij met medewerkers aan de slag om de huidige en gewenste klantreis in kaart te brengen op basis van een scherp kader in de vorm van missie/visie/merk/behoefte/belofte/bewijs.

Vervolgens begeleiden we medewerkers actief om klantinzichten te leren herkennen, gestructureerd oplossingen te leren ontwikkelen en die vervolgens succesvol uit te rollen. Ontwikkelen van ondernemerschap vormt daarbij de rode draad.

Coaching bij

BESTAANDE PRODUCTEN EN DIENSTEN

Een product of dienst is nooit af. Invloeden van buitenaf leiden doorlopend tot veranderende vraag.

Dienstverlening die klanten thuis ervaren bij Bol of Coolblue worden de nieuwe norm, en veranderen de verwachtingen van klanten. Meegroeien met die trends en ontwikkelingen is daarom essentieel om klanten te blijven vinden, binden en boeien.

Samen met medewerkers richten wij een programma in waarin zij leren ontdekken wat klanten écht vragen, hoe ze kansen kunnen herkennen en hoe ze dat vervolgens kunnen vertalen verbeterde klantervaringen.

Coaching

IN 5 STAPPEN

Wij coachen op een interactieve manier. Op de vloer. Midden in het proces. 

Want Customer Experience Design moet je gewoon doen.

Daar leer je het meeste van. Dit zijn de vijf stappen:

  1. Jij presenteert waar je aan werkt;
  2. Wij geven je direct feedback;
  3. Samen bepalen we de succesfactoren en de volgende stap;
  4. Jij gaat aan de slag, wij blijven op afroep en op vaste momenten bereikbaar;
  5. Door met Stap 1.