Alles wat we doen, is gebaseerd op de behoeften en het gedrag van klanten, of het nu gaat om strategie, ontwerp of uitvoering. We zijn open, transparant en resultaatgericht. Wij geloven in goed onderzoeken, betrekken, veel proberen en meer leren door vooral te doen. Ons hoogste doel? Het einde van de ‘veel gestelde vragen’ en ‘FAQ’. Het moet gewoon zo goed zijn, dat je die niet meer nodig hebt.

Crowd+Co, 2011

Ben Vloon

Ben Vloon

Expert in Klantervaringen

Ben is de Customer Experience Expert die helpt om organisaties zich tijdens de hele klantreis van hun beste kant te laten zien.

Onder het motto ‘Verbeter de wereld, begin!’ verbetert hij klantwaarde en rendement en brengt hij organisaties in beweging vanuit het perspectief van de klant.

Ben heeft veel (internationale) marketing en communicatie-ervaring binnen MKB, Food, Finance, Telecom en Retail.

Naast zijn rol bij Crowd and Company geeft hij gastlessen in Customer Experience Design, Service Design en Design Thinking op verschillende hogescholen in Nederland.

Lia van der Goot

Lia van der Goot

HR Business Partner

"Klantervaringen worden gemaakt door medewerkers."

Lia is de HR Business Partner met lef en ervaring. Ze heeft jarenlange ervaring in HRM, Lean, Leidinggeven en Design Thinking.

Lia weet hoe je medewerkers prikkelt, motiveert en enthousiasmeert om deel te nemen bij de verandering in je organisatie, en ondersteunt hen om zichzelf te blijven ontwikkelen.

Zij combineert ‘leidinggeven met HR’, ’talent met targets’, ‘werk met plezier’, ‘verbinden met resultaat’ en ‘vertrouwen met verantwoordelijkheid’.

Naast haar rol bij Crowd and Company is ze bestuurslid bij Stichting Leergeld en zij coached zijn sporters door middel van ECO Coaching.

Wopke van der Zee

Wopke van der Zee

Marketing-Strateeg

Wopke is een meester in het herkennen, ontwikkelen en realiseren van onderscheidende strategieën, waarmee hij organisaties in staat stelt om de beste versie van zichzelf te worden!

Naast zijn rol bij Crowd and Company ontwikkelt hij een eigen concept in zijn eigen startup en coached hij studenten en startende ondernemers op het gebied van stategie en new business development.

Wopke is strategisch businesspartner van Crowd and Company

Gezocht:

Gezocht:

Service Designers,
Experience Designers,
Marketing-Superstars,

Voor klanten en onszelf zijn we regelmatig zoek naar talent.

Ben jij een Service-Designer of zou je het dolgraag willen worden? Ben jij een Customer Experience Designer, Marketing-Superstar of ben jij de natural-born Facilitator? Dan willen we dolgraag kennis met je maken.

In kernwoorden? Lef in je donder, Snelle denker, Toegepast eigenwijs, Verzint slimme dingen waar je bij staat. Overtuigend, type ‘Trust me, I’m a doctor’.

Stuur Ben, Wopke of Lia een berichtje, dan nemen wij contact met je op voor een afspraak.

Onze partners