Experimenteren = Leren

Experimenteren leert je of een oplossing die je hebt bedacht…

Customer Journey Map: De oerknal van continue verbeteren

"Spijkers zijn heel handig. Totdat je een badkamer wilt betegelen.…

Verbeter de wereld. Begin!

Verbeter de wereld. Begin! Dat heb je vaker van ons gehoord.…

De relatie tussen "User Experience" en "Customer Experience" in 5 plaatjes

"Everything is designed. Few things are designed well."   Ik…

Customer Effort Score in actie

De customer effort score (CES) wordt langzaam maar zeker ontdekt…

2017: Nog slechts 51 weken!

Gelukkig Nieuwjaar! De eerste week van 2017 is voorbij. De kop…

De 'Peak-End'-regel in actie

Mensen beoordelen de waarde die ze toekennen aan hun ervaring…

Iedere medewerker is een Innovator

De waarde van klantwaarde “Klantwaarde” (de waarde die…

Hoera! 5 jaar Crowd and Company

5 Jaar geleden begon ik met Crowd and Company. Ik begon, omdat…

Wat levert 'Customer Experience' op?

Onderzoeksbureau Vanson Bourne deed onderzoek naar de toegevoegde…

“Er zijn geen banen, maar er is wel heel veel werk”

Op pad met jongerenwerkers: Een roadtrip naar Cadca (Slowakije) De…

NOREPLY is een experience-killer

Beste klant. Dit bericht kunt u niet beantwoorden. Ik krijg…

Klantervaring verbeteren met beschikbare data

Meer en meer valt het me op dat ik het niveau van dienstverlening…

Beroepengids: Customer Experience Designer

Op de basisschool in de buurt krijgen de leerlingen van groep…

Customer Effort Score: hoeveel moeite moet jouw klant doen ...

Ik ben klant bij Staples. Geen hele grote en vaste klant.…

Vacature: Chief Customer Officer

In 2012 schreef ik "Maak plaats voor de Chief Customer Officer"…

Wat heb ik in 2014 geleerd van Antonin Panenka?

2014 was het jaar van de doorbraak en 'de kunst van het groeien'. De…

Waarom de beste CEO's investeren in Customer Experience

De klant centraal ... het is een veelbesproken onderwerp in de…

Service Design in de bouwsector.

“Klanten vragen niet om een boormachine maar om een gat in…

Maak plaats voor de 'Chief Customer Officer'

Meer en meer bedrijven kijken kritisch naar hun boardroom en…

Maak je klantenservice merk-waardig.

Een merk-(on)-waardig afscheid. Zaterdagochtend, 31 maart verwachtte…

Service design verbetert kwaliteit

Je weg vinden op perrons, het in- en uitstappen verbeteren, ziekenhuisgastvrijheid…