Inspiratie

Wij zijn constant op onze hoede. Zien dingen gebeuren die anderen…

Customer Journey Map: De oerknal van continue verbeteren

"Spijkers zijn heel handig. Totdat je een badkamer wilt betegelen.…

Verbeter de wereld. Begin!

Verbeter de wereld. Begin! Dat heb je vaker van ons gehoord.…

De relatie tussen "User Experience" en "Customer Experience" in 5 plaatjes

"Everything is designed. Few things are designed well."   Ik…

Customer Effort Score in actie

De customer effort score (CES) wordt langzaam maar zeker ontdekt…

2017: Nog slechts 51 weken!

Gelukkig Nieuwjaar! De eerste week van 2017 is voorbij. De kop…

De 'Peak-End'-regel in actie

Mensen beoordelen de waarde die ze toekennen aan hun ervaring…

Iedere medewerker is een Innovator

De waarde van klantwaarde “Klantwaarde” (de waarde die…

Vervagende Blokker Bonnetjes

Ik had enorm veel zin in een nieuwe rijstkoker. Jazeker. Daar…

Hoera! 5 jaar Crowd and Company

5 Jaar geleden begon ik met Crowd and Company. Ik begon, omdat…

Het dilemma van een product-recall: Ikea Malm

Omvallende Malm kastjes In de USA zijn twee peuters omgekomen…

Wat levert 'Customer Experience' op?

Onderzoeksbureau Vanson Bourne deed onderzoek naar de toegevoegde…

“Er zijn geen banen, maar er is wel heel veel werk”

Op pad met jongerenwerkers: Een roadtrip naar Cadca (Slowakije) De…

'Staat u in ons systeem?'

Ik ben een modelklant. (als u denkt "dat komt me bekend voor"…

Tip nummer 12: "Pak nooit een cadeautje van je klant af"

Ik ben een model-klant Jazeker. Dat ben ik. Ik ben een Vodafone-klant…

Hé, een mail van het Esso-Klanten-Wegjaag-Team

Tanken en Sparen met de Esso-Extras-Kaart Loyale klanten,…

NOREPLY is een experience-killer

Beste klant. Dit bericht kunt u niet beantwoorden. Ik krijg…

Klantervaring verbeteren met beschikbare data

Meer en meer valt het me op dat ik het niveau van dienstverlening…

Beroepengids: Customer Experience Designer

Op de basisschool in de buurt krijgen de leerlingen van groep…

Nieuwsbrief Lente 2015

Riding the waves!  Ik vind het belangrijk om ieder jaar iets…

Customer Effort Score: hoeveel moeite moet jouw klant doen ...

Ik ben klant bij Staples. Geen hele grote en vaste klant.…

KPN Customer Experience: Er valt nog veel te verbeteren.

De waarde van klantervaringen Er zijn allerlei redenen om…

Waarom 'Google Classroom' beter is dan 'de Steve Jobs School'

Waarom 'Google Classroom' beter is dan 'de Steve Jobs School' Net…

Vacature: Chief Customer Officer

In 2012 schreef ik "Maak plaats voor de Chief Customer Officer"…

Wat heb ik in 2014 geleerd van Antonin Panenka?

2014 was het jaar van de doorbraak en 'de kunst van het groeien'. De…

Waarom de beste CEO's investeren in Customer Experience

De klant centraal ... het is een veelbesproken onderwerp in de…

Teşekkürler

Vorige week was ik er niet. Ik was op vakantie. Veranderen…

Hallo, ik ben uw nieuwe accountmanager!

Hallo, ik ben uw nieuwe Accountmanager Vorige week werd ik gebeld…

‘Nederland gaat ten onder aan slechte klantbeleving’

Over dit gastblog: Dit artikel verscheen eerder via het blog…

Indesit: In 4 minuten en 60 cent een klant kwijt!

Twee dagen geleden kwam ik een twitter-bericht tegen van iemand…

Zou u van mij een toilet kopen?

Stel, je bent een bouwmarkt. En bij jou in de winkel komen de…

Praxis. In 3 stappen een klant kwijt.

Ik wilde vandaag klant zijn bij de Praxis, maar de Praxis wilde…

PAS OP! Stelconplaten kunnen glad zijn!

Levensgevaarlijk. Dan weet u als lezer wel hoe laat het is.…

Zwakke schakels in Customer Experience

He jammer, weer niet gelukt om klant te worden … Ook ik probeer…

Service Design in de bouwsector.

“Klanten vragen niet om een boormachine maar om een gat in…

Kostbare Klant

Dit artikel werd eerder geplaatst in het FD op 23 maart 2013.…

Maak plaats voor de 'Chief Customer Officer'

Meer en meer bedrijven kijken kritisch naar hun boardroom en…

Maak je klantenservice merk-waardig.

Een merk-(on)-waardig afscheid. Zaterdagochtend, 31 maart verwachtte…

Wat kun je als marketeer leren van service design?

Eén van de grootste uitdagingen voor veel ondernemingen: écht…

Service design verbetert kwaliteit

Je weg vinden op perrons, het in- en uitstappen verbeteren, ziekenhuisgastvrijheid…