Positionering: IJsselvliet

Doel:

Onze klant bestaat zeven jaar. 25 Consultants en organisatie-adviseurs die allemaal hun sporen verdiend hebben. Maar … de positionering is niet scherp. Hoe val je op? Hoe zorg je dat je gevonden wordt? en vooral … ‘Waarom doen we wat voor wie op welk moment’.  Aan ons de vraag om in 1 dag de positionering scherp te krijgen. Als we na die dag overtuigd zijn kunnen we door met het vertalen van die positionering in een klantcontactstrategie. Voorwaarde: kleine stappen, meten, weten, verbeteren. Liever 3 x 5000 euro uitgeven en er van leren dan 1 x 25000. Helemaal onze manier van denken en werken.

Wanneer is het geslaagd:

Begeleid ons 1 dag om onze positionering scherp te krijgen en dat ook die dag gelijk door te vertalen in een spraakmakend communicatie-concept dat we online en offline kunnen doorvertalen.

KPI’s:

Een afgeronde, stevige positionering.

Rol van Crowd+Co:

Het team bestond die dag uit twee man. Ben en Aad van FanAad. Vooraf hebben we een route vastgesteld met de klant die ons van context via merk naar activatie leidt. En met succes. De eerste communicatie-stappen gaan in week 53 live. Experimenteel. Om van te leren en daarna te verbeteren.